ORANGE

Wiiiiho! Idag drar jag till Paris. Det som är synd är att min bror stannar hemma. Det skulle vara kul om han också följde med, men han har ju sin utbildning att tänka på. Men men, det blir skitroligt ändå! Däremot tar jag inte med min dator, så det blir inte uppdateringar från mig på fyra dagar. Men vi får hoppas att Gabriella och Isabella slänger in något då och då. Givetvis tar jag med min kamera, så bilder kan ni ge er på att det kommer!

Jag och mamma ska snart sticka och växla pengar och sedan köra in och om till Gabbi och Isa eftersom jag glömde massa grejer där igår. Sedan ska jag packa färdigt och sedan sticker vi!  Oj, nu måste jag byta om.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback