KAN INTE BLI BÄTTRE.


Kan det bli bättre när man inte orkar göra någonting?

EN SOMMARDAG


110630

Fotograf: Isabella
På Bild: Gabriella
Redigering: Gabriella.
Kolla gärna in här också.

CHARLOTTA PERSSON

Fotograf: Gabriella
På Bild: Charlotta

Hejsan!
Visst är denna bilden så sjukt fin på charlotta?
Älskar bilden! (Hehe , själv har inte charlotta sett den) ..hoppas hon inte dödar mig. ^^
Men nu ska jag kolla vidare på mitt program! Ha det bra kram!
Kika gärna in hääääär också.

DETTA ÄR VAD MIN DAG BESTOD AV

Fotograf: Gabriella

Att äta grillat, bada & sola .. är nog det bästa som finns. Speciellt under sommaren!
Kika gärna in här ocksåååå!

HÄRLIGT VÄDER!

Ååh, vad fint väder det är ute just nu! Det var ju nästan FÖR varmt innan, men nu börjar det dra ner sig lite.  Vi har precis, efter för - och eftermiddags solning, varit på ICA och köpt glass. Jag har i princip bränt sönder mina axlar. Bättre resultat fick jag på benen, som nu är bruna! Wiiiee. Nu ska vi hämta min kusin Linnea och sedan får vi se var vi gör. Puss.

DÅLIG UPPDATERING...

Fotograf: Kimberly Shrimpton
Redigering: Charlotta Persson

Hejsan underbara!
Jag är ledsen för att jag inte var aktiv igår. Men det var ju skitfint väder så jag var med vänner på stranden hela dagen. Det är ju faktiskt sommarlov och dessutom är ju min vän Bianca här och hälsar på några dagar och det känns lite tråkigt att jag ska sitta vid datorn. Ja, jag hoppas ni förstår. 
Nu ligger i alla fall jag och Bianca ute och solar på terassen. Kimberly stack precis hem men hon kanske kommer hit senare igen. Hoppas ni alla får en fin dag!

EGO FOTON!

Foto: Isabella
Redigering: Gabriella.

Hejsan, nu sticker jag & isabella ut till vår sommarstuga. Där kommer vi inte kunna uppdatera på bloggen.
Men kanske Charlotta uppdaterar något istället.
Ha det bra,kram!
//Gabriella ♥

URSÄKTA OSS!

Hejsan.
Skulle bara säga snabbt att jag iallafall kan inte ladda upp bilder,
så kan inte visa några bilder från idag.
Charlotta har varit iväg på stranden med sina kompisar, och då har hon inte kunnat uppdatera.
Jag & Isabella har varit i vår sommarstuga, och då har vi inte iheller kunnat uppdatera. Men uppdaterar så fort som möjligt!

GODMORGON SOLIGA DAG!

Foto: Gabriella


EN SOLIG DAG!

Fotad och redigerad av isabella
_______________________________________________________________________________________
Idag har det varit jätte fint väder så har för det mesta varit ute idag! Har även passat på att bada lite i
poolen hos Morfar, Härligt!
Idag har jag och Gabriella passat Emma och Frida, vi hade jätte kul!
Ha det bra! <3

FRÅN GÅRDAGEN

Modell: Charlotta Persson
Fotograf: Bianca Karlsson

Bilder från igår kväll. Nu sticker vi ut och tar fler bilder, som förmodligen kommer upp så småningom.

HUMLOR ~


Fotade & redigerade av gabriella kajrup!

Har tyvärr inte hunnit uppdatera så mycket pga det fina vädret. Så jag får helt enkelt skylla på det.
Sedan så har jag också varit barnvakt åt två underbara små prinsessor. ♥
Jag och min syster känade 260 kr idag! Skit glad! ^^
Kramar!
Kika gärna in häääääär också!

ÖRESUNDSBRON

Fotograf: Charlotta Persson
Motiv: Öresundsbron

A COOL PICTURE

Modell: Bianca Karlsson
Fotad av Charlotta
oredigerad

Jag och Bianca var nere vid havet igår kväll och tog några bilder och jag fick denna coola bilden på Bianca. Vad tycker ni? Är den inte häftig? Det ser nästan ut som att Bianca är inklippt framför en fin bakgrund. Ja, jag blev i alla fall riktigt nöjd med bilden.

Nu sticker jag och Bianca in till stan. Det blir nog lite brunch på Burger King och kanske något snyggt på rean. Vi får se. Ha det bra!

MODELLBILDER

Modell: Johanna Liljeberg
Fotograf: Charlotta Persson

JORDGUBBAR!

Fotade & redigerade av Gabriella.

 

Kika gärna in häääääääääär också.


KONSTÅKNING.

Jag på första bilden, charlotta på sista bilden
Nu börjar jag faktiskt sakna konståkningen lite, men snart är det igång igen.. så det är bara att vänta!

YOU ARE MY BEST FRIEND.

Fotad & redigerad av gabriella!
På bild : Emmy.

Hejsan allihopa!
Nu skiner solen. Man kanske ska passa på att gå ut? - Ja det gör jag nog.
Ha det bra!
Kika gärna in häääär också!

BARNVAKTER

Hejsan!
Sitter i köket och ska om en stund kanske gå till morfar!
Skulle egentligen passa Frida (högst upp) och Emma (längst ner) idag, men det blev inget så vi ska
passa dem imorgon stället!
Det är våran grannes underbara barn och dem ska vi passa ett par gånger i sommar!
kommer bli sjukt kul!
ha det så bra!

Fotad & Redigerad av Gabriella.

Kika gärna in hääääär.

 


GOODNIGHT

The moonlight is not the only light.
Fotad av Charlotta

WHEN YOU LOOK AT ME

Fotad av Charlotta
Oredigerad!

RUN FOR IT

Fotade & redigerade av Charlotta

Jag var precis ute och tog några bilder på hundarna med mina kusiner.
Vad tycker ni?

THE SUN IS BACK

Fotad och redigerad av Isabella
Japp! solen är tillbaka i malmö igen! Härligt säger jag bara!
På Tisdag säger dem att det ska bli upp till 26 grader vilket jag verkligen hoppas!
Nu börjar solen gå i moln igen men som sagt kommer den på tisdag så det är bara att vänta och hoppas
att vi får lite värme tillslut!
Ha det bra♥

BILDER FRÅN MIDSOMMARAFTON!

Hejsan!

Här är lite bilder från igår. Som sagt så firade jag och isa med vår familj i sommarstugan.

För er som inte vet, så är jag och isabella tvillingar.

Ha det så bra,kram!♥

Kika gärna in hääääär.


MIDSOMMARDAGEN

Fotad och redigerad av Charlotta

Jag, Johanna och min mamma har precis kört runt i hela Malmö för att hitta ett öppet shoppingcenter. Slutligen gav vi upp och stannade på Burger King istället. Får hoppas på bättre resultat nästa gång.
Klicka gärna häääär

MORGON-FOTOGRAFERING

Fotade och redigerade av Charlotta
Detta tråkiga väder är ju inte ens värt sällskap. Istället blir det entré för min del.
Vad ska ni hitta på idag?

NOW I'M SOOO TIRED

Fotograf: Charlotta Persson

Godkväll allihopa!
Nu har man kommit hem från midsommarfirandet! Riktigt mysigt var det idag!
Lägger in Bilder imorgon , för nu ska jag hoppa ner i sängen och sova.
(bilden ovan har inget med idag & göra.)
Godnatt! ♥
kika gärna in häääääär också!

BYE

Fotad & redigerad av Charlotta


nu sticker jag till Danmark och Isabella & Gabriella drar till deras kollonistuga och firar.
Det blir nog ganska dåligt med uppdateringar. Hoppas ni förstår.
Puss

THE WAY YOU TAKE..

__
____________________________________________________________________________________________________
Idag ska jag till stugan med familjen och fira midsommar.
Kommer blir jätte mysigt och jag hoppas att jag eller Gabriella kommer att vinna något på chokladhjulet :D
ha det bra!
Isabellakajrups.blogg.se

MIDSOMMAR

Fotad av Charlotta
Redigerad av Charlotta

Jag firar min midsommar lite annorlunda idag. Jag ska till Danmark och käka på restaurang, gå på tivoli och shoppa. Inte en typisk midsommar men det ska bli superroligt!
Vi hörs senare!
Klicka gärna hääääääär!

JAG ♥ SKÅNE

Checka gärna in hääääääääär också!

EN TORSDAGKVÄLL

Fotad av Charlotta
Redigering av Isabella
____________________________________________________________________________________________________
Sitter och snackar med Charotta på skype just nu, vi redigerar lite bilder och sådant!
Har inte gjort så mycket idag.. har för det mesta bara varit en slappedag ;)
Ha det bra
Puss
------------> 

FRIENDSHIP

photo by charlotta

//Charlotta


CUPCAKES!

Lev livet som en liten söt muffins..♥

Kika gärna in häääär också.

EFTER REGN KOMMER SOLSKEN

Fy vad tråkigt väder det är ute!
kan det inte bli fint väder så att man kan njuta av att ha sommarlov?
Aja hoppas att solen dyker upp igen!
Ha det bra!♥
Kolla häääääär!

BLACK AND WHITE


ModellBilder

Photos by Charlotta

Min andra blogg häääär

♥ ♥ ♥


photo by charlotta
Kika in hääääär också!

TIPS: FISH-EYE OBJEKTIV


Tänk att äga ett sådant objektiv! Den tar riktigt coola bilder, och det kallas för FISH EYE ett sådant skulle man vilja ha hemma i sin kameraväska!

FISHEYE bild! Taget från google.

FLYG FULA FLUGA FLYG!

En liten bild som jag tog med Charlotta och Gabriella i Måndags! 
klicka gärna här!

BAD DAGS!

Första doppet i poolen för isabella idag!

KLICKA GÄRNA HÄR!

GODMORGON SUNSHINES

photo by charlotta


MIDSOMMARBILD!

Av den här bilden får jag en känsla av att det snart är midsommar :)
Klicka gärna här!

BACKSTAGE

Hejsan Allihopa!
Vad tycker ni om bloggen jag och mina vänner har skapat? Själv tycker jag den blev skitsnygg och äntligen är den klar! Igår var jag, Gabriella och Isabella ute och tog de sista bilderna till designen och jag tänkte bjuda på tre backstage-bilder. Vi hade riktigt roligt när vi tog dessa bilderna och vi blev mycket nöjda med resultatet!
Aja, Ha det bra!
*
//Charlotta

Klicka även här!


RSS 2.0